Kayıtlar

Aralık, 2011 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Aktivist Hareket

Resim
Gördüğüm, duyduğum, yaşadığım olayların pek çoğunun bende bıraktığı izleri aktarıyorum burda, bu blogda evet ama şunu fark ettim ki hayatımda belli bi önceliği olan şeylerden hiç bahsetmemişim. Dünya, yaratıldığı ilk zamanlarda daha güzeldi, su götürmez bir gerçek. Özellikle şu inorganik insan egemenliği kendini daha çok hissettirdikçe doğalından git gide uzaklaşıyor dünyanın hali ve işleyişi. Ama biz, yani doğayı katlettikçe oturduğu dalı kesen insan ırkı bu yaptığımızı kendi sorumluluğumuza alarak bunu paylaşmazsak, daha da kötüye gideceğimiz ve sistemin kendi kendini eninde sonunda yok edeceği de aşikar. Öyleyse, daha iyiye ulaşabilmek için; sağlıklı, mutlu, huzurlu bireyler olabilmemiz için bu git gide büyüyen aktivist harekete katılmamız gerekiyor. Peki insanın doğayı yenme çabası sadece çevreyi mi etkiliyor? Elbette hayır. Bundan, bunların hiçbirini hak etmeyen hayvanlar da etkileniyor tabii ki. Bu eğilim (doğayı da kontrol etme, egemenliği altına alma eğilimi) hayvanlara şi...