Kayıtlar

Aralık, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Ne İzledim, Ne Okudum?

Aslen bildiğiniz blog yazısı yazacaktım. Ama istediğim gibi olmadı ben de böylece bir şey yazmaya karar verdim. Yeni neler gördüm ya da zaten bilip de izlemek/okumak istediklerim neler oldu falan. Haydi bakalım. Lütfen filmlerin ve kitapların arasında herhangi bir kombinasyon şeklinde (kitaplar ve filmler, kitaplar ve kitaplar, filmler ve filmler) alaka aramayın. Birbirleriyle muhtemelen tek bağlantıları benim izlemiş olmamdır. Filmler: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde - Filmi tam izlediğimi söyleyemeyeceğim. Ben daha ziyade Kaptan'ı ve Johnny Depp'i (evet ikisi farklı benim için) izledim. Fena değildi, elbette mükemmel bir yapım oluşturma kaygısıyla yapılmadığından kimseyi suçlamaya gerek yok, en niyahetinde piyasa filmi. Aslında biraz da inattan izledim ilk çıktığı vakitlerde sinemasına gitmedim ve artık kimin gazabına uğradım bilmiyorum ama korsan yollarla da bir türlü izleyemedim ve içimde kaldı. Esaretin Bedeli - Babamla oturuyorduk evde. Film izlemek ister...

Biz ve Bizim Gibiler

Kış güneşini severiz biz Yaz gecelerinin soğukluğunu, yıkadıkça Bedenimizi her hücremizle Avazı çıkmadığınca susar Bize ait olan. Klasikte Romantiği ararız biz Raconumuzdur çoktaki hiç'i aramak, aratmak Yaratmak! Ve biz şiir yazmak için Hep yanlış zamanları seçeriz Severiz ki olsun vakitler ,en olmadık imkanlar bir araya geldiğinde, şiir vakti. Kış güneşini severiz biz Yaz gecelerinin soğukluğunu Ve biz aslında giyinmediğimiz yerlerimizi Göstermek için giyiniriz. Ve biz, bizi anlatmayı hiç sevmeyiz, Esasında. Ama okurken bir Can Dündar mısrası, İki kelimenin esiri oluruz mısralarca! Mısralar ki, hiç değişmemecesine, kelimelerin aslında sadece bize aitken edindikleri anlamlarıyla... Biz ve bizim gibiler, Şiiri sevmeyiz ya, Tam da o yüzdendir Çarpuk çurpuk çırpıntılar Tekerleme tadında                                                 ...