Kayıtlar

Mart, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

YGS

İTÜ Endüstriyel Tasarım istiyorum ben. Bu bölüm için de YGS puanım gayet yeterli. AMA LANET OLASICA 140 NETTEN AŞAĞISI KÖTÜDÜR ANLAYIŞI YÜZÜNDEN SEVİNEMİYORUM. BANA YETİYOR LAN. İYİ DE GEÇTİ SINAVIM O YÜZDEN. TAMAM MI. -------------edit----------- sonuçlar açıklandı da, ben bu kadarını beklemiyordum yaşasın o zaman heyoo!

Bir Sömestr Kaydı Gerek - 2012den kalma yazı, malum yokluktan taslakları düzenleyip düzenleyip yazıyorum artık.

Geçen sene bahar tadında geçen sömestrın ardından ben yine aynı beklentiyle gittim Antakya'ya. Peki ne oldu? 20 yıldır yağmayan kar yağdı. Hiç değilse onun tadını çıkarırım demeye kalmadan eriyip gitti karlar. E malum tatil de kısa. Neyse ki Ozan gelmişti. Yine öyle iyi geldi ki bana. Kendimi bulduğum yerde, kendimi bulduğum insanlarla, medeniyet kavramından ziyadesiyle uzakta bir tatil geçirmiş oldum. Malum, kar beklenmedik bir şey olduğu için yağar yağmaz elektrik direkleri fora. Bir hafta elektrik yoktu Aknehir kasabasında. Akşamları şarkı söylüyorduk. Bu sırada anneannemin sesini kaydettim. Gerçekten kaybolmaması gereken bir kültür saklı o ağıtlarda, şarkılarda, tekerlemelerde... Ve bunu saklayacak nesil olarak bi biz kaldık. Hoş, ben daha ana dilimi, Arapçayı, bile konuşmayı bilmiyorum tam anlamıyla. Ama bi yerden başlamak lazım.
Resim
Hayat felsefemi "A little less conversation, a little more action" olarak belirlediğimden beri daha az blog yazıyorum. bir de son sınıf olduğumdan beri.