YGS

İTÜ Endüstriyel Tasarım istiyorum ben. Bu bölüm için de YGS puanım gayet yeterli.

AMA LANET OLASICA 140 NETTEN AŞAĞISI KÖTÜDÜR ANLAYIŞI YÜZÜNDEN SEVİNEMİYORUM.

BANA YETİYOR LAN. İYİ DE GEÇTİ SINAVIM O YÜZDEN.

TAMAM MI.

-------------edit-----------

sonuçlar açıklandı da, ben bu kadarını beklemiyordum yaşasın o zaman heyoo!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir