Bir ineğin hayatını burada anlatacak olsam en çok kullanacağım kelime çökmek olurdu.

Geçtiğimiz yaz bir ara oturup birkaç ineği izlemişliğim var.

Sükunet.
Basitlik.
Kaygısızlık.
Minnetsizlik.


Onlardan öğreneceğimiz çok şey var. Ben söylemiş olayım da...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir