Kayıtlar

Temmuz, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Sihir yok, sihirbazlar var.

Sihirbazın gösteri yi yapmasının birkaç koşulu vardır. İlki, numarayı izlemeye gelen kişideki kandırılma isteği dir. Bunun bir illüzyon olduğunu bilmesine rağmen, kendini anın ihtişam ına kaptırmak ister o. Sihirbazın bundan çıkarı da olsa olsa izleyenin gözünde yakaladığı an'lık şaşırma haline şahitlik etmek olabilir. Olan bitenin kitlelere teşhir i ise, şovu daha büyük bir boyuta taşıyandır ve simülasyon u oluşturan da bizzat odur. 
Ben 13 yasındayken, gezgin bi ic mimar olmak isterken, bi de teyzemin getirdigi buzdolabı magnetlerindeki iki katlı kırmızı otobuslere gozlerim kocaman acıla acıla bakarken, bi de Anne Frank'in mezarının Basel'de olduğunu ogrenmisken ve heralde bisikletimi cok ozlemisken; icinde tum bunların oldugu bi hayal kurmustum. Simdilerde bi baktım baska biri daha! xxx Bir coban kopegiyle bir bulbul bir kez aynı hayali paylastıysa, o artık gercek olurmus. Daha kacınılmaz bi sey olmadıgı gibi; daha tekil, daha gelip gecici, daha tesadufi ve daha ozel bi sey de yokmus! xxx Biri de demis ki, "bir keresinde ruyamda kelebek oldugumu gormustum. Uyandım ve simdi ruyasında kelebek oldugunu goren bir Chuang tzu muyum, yoksa ruyasında Chuang tzu oldugunu gormekte olan bir kelebek miyim, bilmiyorum. "