Kayıtlar

Eylül, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Saçımı Johnson's Baby ile yıkıyor olmam beni ciddiye almamanız gerektiğini göstermez

Geçen yine bir şeyleri içselleştiriyorum, geldi bi tanesi dedi ki "olum sen napıyosun"... Senin bi ortan yok mu dedi. Dedi de dedi. Halbuki ben çok ortada seyreden bir insanımdır. Free writingi bulanın da, onu yapanın daa....ulan
Olmadığım her şey. Her şey derken, every single anlamında. Her bir şey. Tek tek hepsi. Onlar ancak beni taze tutar. Son kullanma tarihleri geçerli. Ama geçerlilklerini koruyor anlamında değil. Varlar.

Bir nevi tabusuz...ve biraz kadıncıl

Resim
Bugün eski dergilerden gördüğüm bissürü şeyi paylaşıyorum. Paylaşmalara doyamıyorum hatta. Elimden gelse tüm o dergileri pdf  olarak internete aktaracağım da neyse... O dergilerde bir şey çok dikkatimi çekti. 90larda falan kadına önem mi veriliyormuş ne sanki? Şimdiki dergileri düşününce insan, sadece sosyetik kadınlar dergi sayfalarını süsleyebiliyor. Yani paralarıyla gündeme gelebiliyorlar daha ziyade, entelektüeliteyle değil. Oysa şu 15-20 yıl öncesine de bir bakın. Kadın, "erkek işi" diye tabir edilen çoğu mecrada varlığını hissettiriyor. Bakınız ki bekaret bir tabu değil. Şimdiyse.... Önemli edit: Geçenlerde TAKSAV'daki Siyasi İdeolojiler programının Feminizm dersinde öğrendiğim üzere, Feminizm kabaca 2 döneme ayrılarak inceleniyor. Bunlar; I. Dalga Feminizm (1800ler ssonundan 1960'lara kadarki dönem) ve II. Dalga Feminizm (1960 ve sonrası) şeklinde anılıyor. Ancak 1990lardan günümüze kadarki kısmı III. Dalga Feminizm şeklinde değerlendi...

Ne güzel çocuklar

Resim
90'lı yıllarda çocuk olanlar böyle giyindiler. Biz böyle giyindik. Biz çok güzeldik. Biz çocuk idik. Ve ben tam bu gönderiyi size sunmak için hazırlarken pinterestte ne göreyim istersiniz?  Yukarıdakiler çocuksa, aşağıdakiler ne?  Renklerle bezeli özgür ruhlar varken; renksiz, yetişkinler dünyasında boğulup gitmiş küçük mutsuz nesiller. ONLAR SOKAKTA OYUN BİLE OYNAMADILAR Kİ. Yazık onlara iyi davranın.

Barış İçin El Ele

Tüm Türkiye ve Dünya halklarına selam* olsun bu güzel 1 Eylül'ün ilk saatlerinde... Barış Aşîtî խաղաղություն ειρήνη سلام мир 和平 صلح paix მშვიდობა mir שלום peace síochána paz pace 平和 pau פרידן शांति pacem ܫܠܡܐ *Arapça'da başlı başına barış anlamına gelen kelime

#direnmerdiven ve #grizekalıhukukmet

Resim
Hüseyin Çelikel. Griliklerden 7 renge evrildiğimiz şu günlerin simgelerinden oldu. Çünkü gitti ve marketinin penceresinden görmekten bıktığı gri basamaklara "bi el attı". Ve bu Türkiye'de çok güzel bir hareketin ilk adımı olmuş oldu: Faşizme İnat, Rengarenk Hayat!                                                          Hüseyin Çelikel abimiz                                                                    Fındıklı-Cihangir                                                               Fındıklı-Cihangir ...