Ne güzel çocuklar

90'lı yıllarda çocuk olanlar böyle giyindiler. Biz böyle giyindik. Biz çok güzeldik. Biz çocuk idik.











Ve ben tam bu gönderiyi size sunmak için hazırlarken pinterestte ne göreyim istersiniz? 
Yukarıdakiler çocuksa, aşağıdakiler ne? 
Renklerle bezeli özgür ruhlar varken; renksiz, yetişkinler dünyasında boğulup gitmiş küçük mutsuz nesiller.

ONLAR SOKAKTA OYUN BİLE OYNAMADILAR Kİ. Yazık onlara iyi davranın.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir