Kayıtlar

Temmuz, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Buralarda çok farklı şeyler olmuyor.

Ben artık yazamıyorum'lardan, blogu çok boşladım'lardan, vaktim yok'lardan geçtim. Onu bi söyleyeyim de. Zorlamanın pek bi alemi yok. Arada bir sürü gelişme oldu, kronoloji titizliğime rağmen bunları daha sonra anlatma sorumluluğunu alıyorum üstüme. Şimdilik yazma anım gelmişken boşlamayayım dedim. Gerçi bu tatil verimli geçti denebilir çok yazdım da, yayınlamak niyetiyle değil. Parça parça kağıtlar arasında kalacak notlar türünden yazdım en çok. Bir de telefonuma aldığım notlarım var. Onları kaybetmeyi düşünemiyorum gerçekten. Hazinelerimden onlar benim. Ama artık daha, tedbirli mi desem ne desem, bi şey olacağım ımm... Hazırlıklı. Kağıtlar kalemler defterler çantama girmeye başladılar yeniden. usb'ler girdi gireli onları kovmuşlardı çantamdan. Aynı kulvarda bile değiller ama bu, yeni yaratılar yerine zaten sahip olduklarımın bi dönem hayatımdaki yerinin daha önemli olduğunu ortaya koyuyor. Her neyse... Tatile çıkarkenki ekstra hazırlıklarımın da müzikleri ayarlamak ol...