Buralarda çok farklı şeyler olmuyor.
Ben artık yazamıyorum'lardan, blogu çok boşladım'lardan, vaktim yok'lardan geçtim. Onu bi söyleyeyim de. Zorlamanın pek bi alemi yok. Arada bir sürü gelişme oldu, kronoloji titizliğime rağmen bunları daha sonra anlatma sorumluluğunu alıyorum üstüme. Şimdilik yazma anım gelmişken boşlamayayım dedim. Gerçi bu tatil verimli geçti denebilir çok yazdım da, yayınlamak niyetiyle değil. Parça parça kağıtlar arasında kalacak notlar türünden yazdım en çok. Bir de telefonuma aldığım notlarım var. Onları kaybetmeyi düşünemiyorum gerçekten. Hazinelerimden onlar benim. Ama artık daha, tedbirli mi desem ne desem, bi şey olacağım ımm... Hazırlıklı. Kağıtlar kalemler defterler çantama girmeye başladılar yeniden. usb'ler girdi gireli onları kovmuşlardı çantamdan. Aynı kulvarda bile değiller ama bu, yeni yaratılar yerine zaten sahip olduklarımın bi dönem hayatımdaki yerinin daha önemli olduğunu ortaya koyuyor. Her neyse... Tatile çıkarkenki ekstra hazırlıklarımın da müzikleri ayarlamak olmaktan öteye gideceği dönemlere yelken açıyorum bi yandan. Her yerden erişim sağlamam gereken şeyler için şimdilik internetteki depolama alanları mı yoksa taşımalı bellek mi kullanırım bilmiyorum çünkü zaten bunlar hakkında kaygılanmak için önümde 1 yıl var. Ne de olsa bu sene şimdiye kadar yaşamış olduğum hayata 1 yıllığına mola veriyorum. Askere giden bazı delikanlıların ağzındaki slogan gibi, "20 yıllık film 15 aylık reklam arası veriyor." derler ya. O hesap. Yine de içimden bir ses bu sene şimdiye kadarki eğitim hayatının en güzel yılı olacak diyor. Olur icabında, olmaz diyemem. Sonuçta bir hedefe doğru belli bir yolda yürüyor -daha doğrusu koşuyor ve hatta depar atıyor- olacağım. Tek ihtiyacım olan şey disiplin. Bunu da içimde hissediyorum. İyi iyi.
Tatilin de son 3 gününe giriyorum. Hani baya baya döndüğüm gün dersane başlıyor. Damdan düşme olacak biraz ama hadi bakalım. Bu arada dersane öğretmenlerinin de "yazı boş geçiren" dediği sınıfa girmiş bulunuyorum. Ne var yani? Toparlanılmaz mı? Toparlanılır. Eşek gibi toparlanılır hem de, hele bi kapatma o yazın deli gibi dirsek çürütenlerle açığı. Bol bol tatil depoladın bu yaz, işine yarayacak bu yıl ha Berfu? Yarar yarar, bu da olur. Yazın yatan da kazanır sınavı, adam 60 günde 10ar saat yüzerek 4-5 bin kilometrelik Amazon'u geçiyor, bu mu olmayacak allasen?
Yorumlar
Yorum Gönder
yazı sende ne uyandırdı?