Biz ve Bizim Gibiler

Kış güneşini severiz biz
Yaz gecelerinin soğukluğunu, yıkadıkça
Bedenimizi her hücremizle
Avazı çıkmadığınca susar
Bize ait olan.

Klasikte Romantiği ararız biz
Raconumuzdur çoktaki hiç'i aramak, aratmak
Yaratmak!

Ve biz şiir yazmak için
Hep yanlış zamanları seçeriz
Severiz ki olsun vakitler
,en olmadık imkanlar bir araya geldiğinde,
şiir vakti.

Kış güneşini severiz biz
Yaz gecelerinin soğukluğunu
Ve biz aslında giyinmediğimiz yerlerimizi
Göstermek için giyiniriz.

Ve biz, bizi anlatmayı hiç sevmeyiz,
Esasında.
Ama okurken bir Can Dündar mısrası,
İki kelimenin esiri oluruz mısralarca!

Mısralar ki, hiç değişmemecesine,
kelimelerin aslında sadece bize aitken edindikleri anlamlarıyla...

Biz ve bizim gibiler,
Şiiri sevmeyiz ya,
Tam da o yüzdendir
Çarpuk çurpuk çırpıntılar


Tekerleme tadında

                                                                             

                                                                                -10 Aralık 2012-

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir