Kayıtlar

falan

yok arkadaş böyle güzel müzikli hoş bi mekana gideceksen yanındakiler mekanın müziği, eğlencesi için giden insanlar olacak.olmuyor diğer şekilde.çok sıkılıyorsun.sonra asıl gitme amacının gerçekleşmesini dahi beklemeden çıkıp gidiyosun.hızını alamayıp yolu yarıladıktan sonra acıktığını fark ediyosun.yandaki adam sıcaaaaaeak simiiiit diye bağırırken bi  tane alıyosun.sonra yiye yiye yürümeye devam ediyosun.sonra denize nazır bi yere gidip oturup tek başına simidini yemeye devam ediyosun.amacın simit-çay.ama adam sen simidini bitirdikten sonra getiriyo çayını.daha da bi sinir oluyosun.dağ, deniz falan güzel oluyo toparlıyosun biraz.sonra tekrar hızlı hızlı adımlarla evine yürüyosun.içeri girince direk yemek yiyosun sinirin biraz daha geçiyo.sonra da öyle işte.

Hoşgeldim!

Şimdi ben bir hevesle oturdum azıcıktan kurcalayarak bir blog oluşturdum ama bakalım noolcak sonu. Aklımdakine göre insanlar falan sevecek. Ama ben acaba o aklımdakini yapabilecek miyim? Tartışılır. Şimdilik bööyle amatör amatör takılacağım işte. Haydin hayırlısıı...