falan

yok arkadaş böyle güzel müzikli hoş bi mekana gideceksen yanındakiler mekanın müziği, eğlencesi için giden insanlar olacak.olmuyor diğer şekilde.çok sıkılıyorsun.sonra asıl gitme amacının gerçekleşmesini dahi beklemeden çıkıp gidiyosun.hızını alamayıp yolu yarıladıktan sonra acıktığını fark ediyosun.yandaki adam sıcaaaaaeak simiiiit diye bağırırken bi  tane alıyosun.sonra yiye yiye yürümeye devam ediyosun.sonra denize nazır bi yere gidip oturup tek başına simidini yemeye devam ediyosun.amacın simit-çay.ama adam sen simidini bitirdikten sonra getiriyo çayını.daha da bi sinir oluyosun.dağ, deniz falan güzel oluyo toparlıyosun biraz.sonra tekrar hızlı hızlı adımlarla evine yürüyosun.içeri girince direk yemek yiyosun sinirin biraz daha geçiyo.sonra da öyle işte.

Yorumlar

Yorum Gönder

yazı sende ne uyandırdı?

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir