Hoşgeldim!

Şimdi ben bir hevesle oturdum azıcıktan kurcalayarak bir blog oluşturdum ama bakalım noolcak sonu. Aklımdakine göre insanlar falan sevecek. Ama ben acaba o aklımdakini yapabilecek miyim? Tartışılır. Şimdilik bööyle amatör amatör takılacağım işte. Haydin hayırlısıı...

Yorumlar

  1. Hoşgeldin,
    Şimdi ben de büyük bir hevesle, hevesten çok merakla oturdum ve google'ın bana verdiği imkanlar dahilinde bir sana bakayım dedim. Okumaya başladım, bir insanı tanımaya onu okuyarak başlamak öyle güzel bir duygu ki tahmin edemezsin. Senin ilk başladığın zaman ki kadar amatörüm bende. Bakalım ne olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle baştan başladığına göre kafamda bir dönem bulunmuş her bir tilkiye selam vererek gideceksin, ne hoş! Selam (barış) ile hoşgelesin sen de...

      Sil

Yorum Gönder

yazı sende ne uyandırdı?

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir