bekleyin beni hayali okuyucularım

malumunuz tatil geldi de çattı. e ne demek bu? ense demek, kebap demek. biraz da künefe demek aslında. antakyaya gidicem ya hani, o bapta. ama ondan önce kuzu gelicek. kuzuyu özledim ben ya. kuzuu gel artık!

Yorumlar

  1. Sana geçmişinde güzel bir tatil diliyorum, seni künefeci seni :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yazı sende ne uyandırdı?

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir