blogda iddialı değilim tamam da, yine de sanki bazı blog yazarlarını dizginlemeli?
İnsanların fark etmedikleri ya da fark ettikleri halde önemsemedikleri konuları bilmedikleri, okumadıkları, okutmadıkları taktirde dünyanın sonu gelecekmiş gibi gösteren blogcularadır haykırışım.
Biraz sükunete davet ediyorum sizi bre! (bu cümlenin sonuna ünlem çok yakıştı.) Ağız dolusu küfürle popüler kültür topicleri üzerinden yapılan geyikler sıkıyor bir süre sonra, cidden. Ne biliyim insanlar da ısrarla okuyunca "ulan problem bende mi?" diyesim geliyor ama değil, vallahi değil.(kendime katılıyorum!)
"Her şey yalan bir sensin gerçek!" dedirtiyorsunuz insanlara, yazıktır. Enerjinizi daha yararlı şeylere harcamadığınız sürece sık sık andığınız sığır toplumdan sıyrılamazsınız güzel dostlarım, bana sorarsanız. Yani biz o anlattıklarınızı (hani zaman, mekan, elektrik sarfiyatı yetmezmişçesine) öğrenmezsek daha huzurlu olacağız, bunu siz de biliyorsunuz. Ayrıca insanlara sorgulamayı öğretmeye çalışırken fazlaca da fikir tohumları atıyorsunuz, ki insanlar bunların farkına dahi varmıyor. Kısacası sizi sorgulamıyor.
Olmamalı bunlar, insanlar vakitlerini güzel şeylere harcamalı. Mesela yelpaze, ne güzel icat şu sıcak Antalya gecelerinde... Böyle şeyler icat edin, üretin, o zaman daha mutlu olucaz şerefsizim!
Biraz sükunete davet ediyorum sizi bre! (bu cümlenin sonuna ünlem çok yakıştı.) Ağız dolusu küfürle popüler kültür topicleri üzerinden yapılan geyikler sıkıyor bir süre sonra, cidden. Ne biliyim insanlar da ısrarla okuyunca "ulan problem bende mi?" diyesim geliyor ama değil, vallahi değil.(kendime katılıyorum!)
"Her şey yalan bir sensin gerçek!" dedirtiyorsunuz insanlara, yazıktır. Enerjinizi daha yararlı şeylere harcamadığınız sürece sık sık andığınız sığır toplumdan sıyrılamazsınız güzel dostlarım, bana sorarsanız. Yani biz o anlattıklarınızı (hani zaman, mekan, elektrik sarfiyatı yetmezmişçesine) öğrenmezsek daha huzurlu olacağız, bunu siz de biliyorsunuz. Ayrıca insanlara sorgulamayı öğretmeye çalışırken fazlaca da fikir tohumları atıyorsunuz, ki insanlar bunların farkına dahi varmıyor. Kısacası sizi sorgulamıyor.
Olmamalı bunlar, insanlar vakitlerini güzel şeylere harcamalı. Mesela yelpaze, ne güzel icat şu sıcak Antalya gecelerinde... Böyle şeyler icat edin, üretin, o zaman daha mutlu olucaz şerefsizim!
Uçurtma mesela..
YanıtlaSilMesela!
Sil