tespitasyonu bırakıp yaşam ortamına akıştım: GELECEKTE HERKES 15 DAKİKALIĞINA ERGEN OLACAK
en eski kayıtlara baktığımda gördüğüm şey, onların n' yazıktır ki ergen tespitlerinden çok da farklı şeyler olmadıkları. ha büyük bi sorun mu? hayır. herkes ergen oluyor şu hayatta. (andy warhol'u saygıyla anıyorum.)
şimdiki durumsa başka. diğer hayatların analizlerini, tespitlerini bırakıp kendi fantastisch hayatımı yaşamaya başladım. hoş bi şey, tavsiye ederim. böyle daha çok hareketi falan barındırıyo içinde bu da demektir ki daha sağlıklı. yani oh mis diyorum başka da bi şey demiyorum.
misal yeni kafam sanatı değil sporu daha yakın buluyor bünyeye. keman eğitimime devam etmekten vazgeçip 2 tane doğa sporları kulübüne yazılmam da bu sebepten ileri gelmekte. spor demek sağlık demek, sağlık demek de zaten "hayat güzel", "pembe gözlükleri severim" falan manasına geliyor.
durum, hal ve vaziyet bu şekilken yazıyı uzatmayıp yaşamaya gidiyorum!
şimdiki durumsa başka. diğer hayatların analizlerini, tespitlerini bırakıp kendi fantastisch hayatımı yaşamaya başladım. hoş bi şey, tavsiye ederim. böyle daha çok hareketi falan barındırıyo içinde bu da demektir ki daha sağlıklı. yani oh mis diyorum başka da bi şey demiyorum.
misal yeni kafam sanatı değil sporu daha yakın buluyor bünyeye. keman eğitimime devam etmekten vazgeçip 2 tane doğa sporları kulübüne yazılmam da bu sebepten ileri gelmekte. spor demek sağlık demek, sağlık demek de zaten "hayat güzel", "pembe gözlükleri severim" falan manasına geliyor.
durum, hal ve vaziyet bu şekilken yazıyı uzatmayıp yaşamaya gidiyorum!
O pembe gözlüklerle bakmak bir süre sonra mideni bulandırıyor ve ölümden kaçarcasına ilk durakta inip bilmediğin sokaklarda koşarak kaybolmak istiyorsun.
YanıtlaSilbenim için öyle değil aslında
SilNe yani ucuzundan bir çift pembe gözlük mü istiyorsun ?
YanıtlaSilsanıyorum evet!
SilKusura bakma ama benim bu blogda okuduklarım hiç de öyle söylemiyor. Gerçeğin istediği bedeli vermeden nasıl gerçek olmayı bekleyebilirsin nasıl iyimser olabilirsin. Üstelik bu kadar manipülasyonun insan, bilgi, düşünce kirliliğinin arasında. Sende bunun için mücadele ediyorsun bunu görebiliyorum. Yorgunsun sanırım!
YanıtlaSilHaklılığına saygı duymalıyım. İşte benim kaçtığım, koşarak kaybolmak istediğim şey bir gün o pembe gözlükler ise, diğer bir gün de tam tersine içine işlercesine yaşadığın ve derinliğinde boğulacak gibi olduğum hayat olabiliyor. Herhalde bu da bünyedeki rutin-macera-rutin döngüsüne dahil.
SilHani bazı insanlar çok sessiz konuşunca içine içine konuşuyor derler, ben de anlamsal olarak çok içime içime konuştuğumu hissediyorum bazen, umarım bu bir sorun değildir!
Sil