limandaki çocuk

Bugün arkadaşımla limana gittim. Az ötede iki çocuk gitar çalıp şarkı söylüyorlardı. Bize söylüyorlardı. Güzeldi. Yarın yine gideceğiz. Ne güzel di mi?

Yorumlar

  1. Limanda ki çocuğa da bir selam vermeden geçemeyeceğim. Şimdi nerededir kim bilir. Birisi bir gün bir şarkı söylüyor sonra o ses uzun süre kalıyor kulaklarında. Unutacaksın diye korkmaya başlayınca kendinde mırıldanmaya başlıyorsun, sonra hatırlamaya çalışıyorsun. Zaman ne acımasız..

    YanıtlaSil
  2. Zamana da bir şans vermen gerekiyordu, hiç bir şey bitmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamana şans vermek... Aklımda anlam veremediğim şekiller canlandırıyor. Bilemedim. "Hiçbir şey bitmez", unutulmaması gereken bir ezeli gerçek sanırım, devamında ise "sadece bir başka şeye dönüşür." ile tamamlanıyor cümle.

      Sil

Yorum Gönder

yazı sende ne uyandırdı?

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir