Teknolojinin Varlığını Dayanılır Kılan Bazı Küçük Hazineler

Art arda çok güzel bloglara denk geldim ve kendimi onları okumaya kaptıraraktan yazma olayını unutmuş oldum biraz. Hatta bence buradan da reklamlarını yapabilirim.Ama tabii öncelikle nasıl bir blog olduklarını ya da neden sevdiğimi açıklasam daha iyi.

--Öncelikle bu  bir topluluk blogu. Kaç yazarı olduğunu bilmemekle birlikte sık sık içerik paylaşımı yaptığını söyleyebilirim. Hatta benim gibi birkaç güne bir internete takılan bir yaratıksanız bazen hızına yetişemeyebilirsiniz. Üstelik boş paylaşımlar yapmaktan da oldukça uzak. Güzel yani. Film/kitap/müzik tanıtımlarını aşmış, buna çok daha fazlasını ekleyen bir blog. Her zaman yeni şeyler çıkarmayı başarıyor yani. Neyse bu kadar övme yeter. Bi'bakın beğenip beğenmeyeceğinize kendiniz karar verirsiniz artık.
Ha, bu arada ismi de "Güneşi Uyandıralım!"

http://gunesiuyandiralim-zeze.blogspot.com/


--Şimdi bahsedeceğim blog, kitap tanıtımlarını ve kitaplarla ilgili pek çok şeyi içinde barındıran bir blog. Ben çok sıkı bir okuyucu değilimdir ama yeni çıkanlar, klasikleşmişler ya da herkesin keşfetme şansı bulamadığı kitaplardan haberdar oluyorsunuz ve bu tanıtımlar sırasında genel kültürü direkt damardan veriyor, okurken hissediyorsunuz onu resmen. Bu arada bu da bir topluluk blogu. Zaten yazarlardan birinin kişisel blogunu takip ediyordum, buna da ordan rastgelmiş oldum. Lafı uzatmadan bunun da linkini veriyorum. İsmi Başucumuzda Kitap.

http://www.basucumuzdakitap.org/


--Bu biraz herkesi seveceği türden olmayabilir. Eskiden daha iyi yazardı ama hala vakit ayırınca güzel bir şeyler çıkarıyor ortaya bence. O da "ben bu aralar yazamıyorum sendromu" yaşayan bloggerlardan. Onu sevin ve eski yazılarını okuyun. Size bir şeyler katar. Bir life-style blogudur. Başucumuzda Kitap'ta yazardır. Burada bahsettiğim kişisel blogunun ismi de "paranoyak olmam takip edilmediğim anlamına gelmez."dir. Buradan buyrun:

http://yerelmasindakiyer.blogspot.com/

--Yeri gelmişken, artık yazılmayan bloglar bulmada ve bunu oldukça geç fark etmekte üstüme tanımam. Bu blogu ilk gördüğümde delirmiştim ki bu delirme blogun açıklamasını görünce ortaya çıkan bir "ahanda ben işte bunu arıyordum" duygusundan başka bir şey değildi. O açıklama da "Blogs and photos as fable, fairytale, fiction and fact." bundan ibaretti hepi topu. Ama o fairytale kelimesi beni oraya çekmeyi başarmıştı. Dediğim gibi bu en son 8 ay önce post girilmiş bir blog ama eskileri okumak istersiniz belki benim gibi... İsmi Things Look Like Things.

http://tlltworld.blogspot.com/


--Bu blog da arada girip özenip, bir "bu adam yaşıyorsa ben ne yapıyorum?" tribine gireceğiniz türden bir şey. Ama çok da üzülmeyin, çünkü anlattıklarının hiçbiri gerçek değil. Yani Casper'ın reklamı için yaratıldığını düşünüyorum. Ama siz yine de girin bakın arada ne yapıyor ne ediyor Kaçar'la birlikte. "uzun ince bi yol"dur adı.

http://uzunincebiyol.blogspot.com/

--Şimdiki son olacak ve anlatıp anlatmamakta kararsız kaldığım bir blog çünkü çok okuyabildiğimi söyleyemem. Yani yazan Yekta Kopan'ın bizzat kendisi olunca bazen sağlam altyapı ve kültür gerektiriyor. Yani açıkçası benim seviyemin üstünde. Ama bazen bir güzel Emma Peel paylaşımı olsun ne bileyim bir başka tatlı şirin şeyler olsun paylaşıverir ki, okursunuz ve anında güzel bir ferahlama yaşarsınız. Böylece bir şeydir bu da. İsmi FİL UÇUŞU'dur. Belki siz okursanız benden daha çok şey anlarsınız.

http://filucusu.blogspot.com/


Şimdilik bu kadar. Tee geçen yaz izlediğim blogları bi ara yazarım demiştim. Yazmış oldum rahatladım. Kalın sağlıcakla bakalım.


edit: Sadece blogspot listesinden yazmışım ayıp etmişim. Çok güzel seyahat ve life-style blogları var takip ettiğim unutuvermişim.

--http://www.gizemakkan.com/
--http://www.gumuspusula.com/

Yorumlar

  1. Merhaba!

    İnternette gözümüzden kaçan bizim hakkımızda bir şey var mı diye turlarken rastladım yazına. Öyle mutlu oldum/olduk ki anlatamam!

    "Film/kitap/müzik tanıtımlarını aşmış, buna çok daha fazlasını ekleyen bir blog." demişsin ya içim kıpır kıpır oldu. Blogun öne çıkmasını istediğimiz özellik tam da bu! Paylaşımlarımızın faydalı olduğunu ve sevildiğini görmek en büyük hediye.

    Blogunu takibe aldım ben de, birazdan okuyacağım.

    Güneşi uyandırırken bize eşlik ettiğin için teşekkürler ! Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Zeze heyecanla bana yolladı yazını, çok çok çok sevindim. Koca bir teşekkür! Bu arada, Güneşi Uyandıralım'da sadece iki kişiyiz, kim bilir belki ilerde daha kalabalık oluruz. :)

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım ne güzel şey! Ben de tesadüfen rastgelmiştim blogunuza ve birkaç yazı okuyunca kapıldım hemen, siz yazmaya devam edin biz de okuyalım hep :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yazı sende ne uyandırdı?

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir