Güzel olan her şeye zaafım var. Güzelle kafayı bozmuş olabilirim hatta. Bir sürü birbirinden alakasız ilgi alanına sahip olmam bununla açıklanabilir bence. Genellikle bir şeylerin "güzel", "estetik" kısımları direkt ilgimi çekiyor çünkü. Zaten bir şeyin genelde tamamına değil ama bir kısmına takıyorum. Demiş ya "tekil ve gelip geçici, tesadüfi ve özel olan üzerinde durmak" diye, ondan bahsediyorum işte.
Bir ineğin hayatını burada anlatacak olsam en çok kullanacağım kelime çökmek olurdu.
Geçtiğimiz yaz bir ara oturup birkaç ineği izlemişliğim var. Sükunet. Basitlik. Kaygısızlık. Minnetsizlik. Onlardan öğreneceğimiz çok şey var. Ben söylemiş olayım da...
Yorumlar
Yorum Gönder
yazı sende ne uyandırdı?