İnsanlığın değer verdiği şey, paradigmasal olarak ne ise; cinsler, ideolojiler, dinler ve geri kalan her şey de ona göre yorumlanır ve karşılaştırılarak haklarında yargılara varılır.

Bense zaman ve mekandan bağımsız olana ulaşmak istiyorum.

Yorumlar

  1. Başka insanlar başka insanları rahat bıraksalar herkes hissettiğini yaşasa da guzel olur sanki

    YanıtlaSil
  2. Ileri bilinc cagina yetisirsek hayirlisiyla...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yazı sende ne uyandırdı?

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir