Fazlalıklar Kabuğu
Kendimi üstümde gereğinden çok aşırı fazla yük taşıyormuş gibi hissediyorum. Ve buna yalnızca iki günlük bir "yalnız ve göçebe" olma halinin ardından erdim. Yani evet pek uzun sürmedi doğal döngülerime dönüp kendimi hatırlamam. "Your most authentic self" dedikleri hani. He işte o. Çünkü son 1 yılda kendime git gide daha çok yaklaştığımı biliyorum. Ama şu an, en yakın hissettiğim an olabilir.
Gereğinden fazla eşya, gereğinden fazla bilgi, gereğinden fazla görev, gereğinden fazla istek... En acısı, -ve kulağa en kibirli geleni, ki öyle değil- gereğinden fazla insan.
Bu "yalnız ve göçebe olma hali" yaklaşık 10 gün kadar devam ediyor olacak. Bu ara, yeni kabuğumu kırmak için güzel bir süre zarfı olabilir. Fazlalıklar kabuğumu.
Hakkımda hayırlısının olmasını diliyorum.
Gereğinden fazla eşya, gereğinden fazla bilgi, gereğinden fazla görev, gereğinden fazla istek... En acısı, -ve kulağa en kibirli geleni, ki öyle değil- gereğinden fazla insan.
Bu "yalnız ve göçebe olma hali" yaklaşık 10 gün kadar devam ediyor olacak. Bu ara, yeni kabuğumu kırmak için güzel bir süre zarfı olabilir. Fazlalıklar kabuğumu.
Hakkımda hayırlısının olmasını diliyorum.
Oh, ne güzel kabuğunu atıp göçmek çırılçıplak. Peki yalnız mısın gerçekten? Ya seni düşleyen bir meleğin gözlerinin önündeysen? Gökyüzünde kuşlar vardır belki seninle göçen ve yolculuğunu izleyen yıldızlar. Rüzgar var bir de seninle gelen; alıp yükünü tozlara savurmak için.
YanıtlaSilVe seninle koşan kurtlar...
Sil"yalnızlık devlete mahsustur, aşk ve isyan halka" diyen duvar yazısını getirdin aklıma sevgili melek...
Silyalnız dediysem, hüzünlü bir yalnız değil bakma... içeride binbir cümbüş, bir süredir koşmamış bir kurdun tek tek her bir kasını esnete esnete ısınması, bir süredir uçmamış bülbülün ilk kanat çırpışlarıyla ölü toprağını kaldırışı var bu yalnızlıkta. Eğer bu kutlamaya şahitliğini armağan eden; coşkuyla kuyruğunu sallamakta olan bir çoban köpeğinden başkası değilse ben ancak "yalnızlık devlete kalsın, aşk bizim olsun" diyebilirim!
Belki de yüreğine değecek sözcükleri çoktan karanlık benliğinde yitirmiş bir fazlalığın -sana çok az da olsa yoldaşlık etmeye çalışmış- yüreğinin en derinliklerinden gelebileceğine inanmanı umduğu bir temenni ile; Hayırlısı olsun deli kadın hayırlısı olsun. İyi ki varsın!..
YanıtlaSilVe bir de çok sevdiği yüreğine dokunacağına inandığı bir şiir ile;
“Yolcu, yol yoktur, yolu sen yaparsın.
Yol senin ayak izlerindir…
Başka bir şey sanma.
Yolcu, yol yoktur.
Yol, yürüdükçe yol olur.” Antonio Machado
Aşk, saygı ve güzel anılar için Deli Kadın'a minnet ile ;)
Bu şiiri verdinse bana fazlalık olmaktan fazlasısındır, bilesin. Teşekkür ederim, buraya çok yakıştı bu şiir...
SilFazlalık olmaktan fazlası nedir bilemedim belki de hiç bilemeyeceğim ama rica ederim.
YanıtlaSil