Savaş
#Sen beni yenemedin,
çünkü ben senle oynamadım.#
Ne zaman savaşa girmediğimi anladım. Yenileceğimi bildiğimde falan değil, yenilmeyeceğimi biliyorum. Ancak nasıl yeneceğimi kestirip de savaşın beni çirkin göstereceğini bildiğim yerlerde, "iyi" görüntüden taviz vermeyerek savaşa hiç girmemeyi tercih ediyorum. Sanıyorum insanların her bir kusurundaki güzelliği arayan gözlerim, aynı bakışları kendine çeviremeyecek kadar yorulmuş oluyor.
çünkü ben senle oynamadım.#
Ne zaman savaşa girmediğimi anladım. Yenileceğimi bildiğimde falan değil, yenilmeyeceğimi biliyorum. Ancak nasıl yeneceğimi kestirip de savaşın beni çirkin göstereceğini bildiğim yerlerde, "iyi" görüntüden taviz vermeyerek savaşa hiç girmemeyi tercih ediyorum. Sanıyorum insanların her bir kusurundaki güzelliği arayan gözlerim, aynı bakışları kendine çeviremeyecek kadar yorulmuş oluyor.
Yorumlar
Yorum Gönder
yazı sende ne uyandırdı?