Apaçıklığın ortasında

 Gizemin, merak uyandırıcı mistisizmin daha öte yanında.

Bir stimülant olmayan, belki de hiçbir şeyin gerçekleşmediği o sonsuz platoda.

Birbirine paralel doğruların sonsuzda kesiştiğine dair o deli saçması kabulde.

Orada bir şey var mı?

Birer birer soyduğunda katmanlarını, ulaşmayı umduğun o öze dair bir şey var mı?

Sen yalnız başına herhangi bir şey misin?

Yoksa diğeriyle mi tanımlı hale geliyorsun?

Erimek, çözünmek nasıl geliyor kulağa?

Yok olmaya cesaretin var mı?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir