Kayıtlar

bekleyin beni hayali okuyucularım

malumunuz tatil geldi de çattı. e ne demek bu? ense demek, kebap demek. biraz da künefe demek aslında. antakyaya gidicem ya hani, o bapta. ama ondan önce kuzu gelicek. kuzuyu özledim ben ya. kuzuu gel artık!

Levrek, hamsi, kalkan... Kader anı Haziran!

Levrek, hamsi, kalkan... Kader anı Haziran! : "“Seninki kaç santim?” kampanyasının sonucu belli oluyor. Tarım Bakanlığı balıkların ve denizlerin geleceğine Haziran’da karar veriyor. İş işten geçmeden, balıklar tükenmeden, daha fazla ertelemeden, hemen şimdi eyleme katıl."

falan

yok arkadaş böyle güzel müzikli hoş bi mekana gideceksen yanındakiler mekanın müziği, eğlencesi için giden insanlar olacak.olmuyor diğer şekilde.çok sıkılıyorsun.sonra asıl gitme amacının gerçekleşmesini dahi beklemeden çıkıp gidiyosun.hızını alamayıp yolu yarıladıktan sonra acıktığını fark ediyosun.yandaki adam sıcaaaaaeak simiiiit diye bağırırken bi  tane alıyosun.sonra yiye yiye yürümeye devam ediyosun.sonra denize nazır bi yere gidip oturup tek başına simidini yemeye devam ediyosun.amacın simit-çay.ama adam sen simidini bitirdikten sonra getiriyo çayını.daha da bi sinir oluyosun.dağ, deniz falan güzel oluyo toparlıyosun biraz.sonra tekrar hızlı hızlı adımlarla evine yürüyosun.içeri girince direk yemek yiyosun sinirin biraz daha geçiyo.sonra da öyle işte.

Hoşgeldim!

Şimdi ben bir hevesle oturdum azıcıktan kurcalayarak bir blog oluşturdum ama bakalım noolcak sonu. Aklımdakine göre insanlar falan sevecek. Ama ben acaba o aklımdakini yapabilecek miyim? Tartışılır. Şimdilik bööyle amatör amatör takılacağım işte. Haydin hayırlısıı...