Kayıtlar

Portekizler Portekizler...

Resim

Neden Antakyalı olmakla bu kadar gurur duyuyorum?

Resim
İşte bu yüzden.

Fotoğraflarla Antalya Direnişi

Resim
ilk gün 31 mayıs 2013 - 2 ayyaş ikinci gün - 1 haziran 2013 - 3-5 çapulcu buradan sonrasının tarihsiz-karışık yayınlıyorum Direniş Burada, Çallı'ya Gitme! çağrısı finallere çalışıyoruz, SIKMA! diyen akdeniz üniversiteliler her akşam tiyatro gösterileri  antalya halkevi lgbt bireylerin çadırı  bu t-shirtler insanlara dağıtıldı AKP'ye ferman yazdık KAYNAK: Benim çektiğim, arkadaşım Ezelsu'nun çektiği ve facebook etkinlik sayfasında paylaşılan fotoğraflar

Direniş

Antalya'dan direnişe elimden geldiğince destek vermeye çalışan bir son sınıf öğrencisi olarak buradan hiçbir paylaşım yapamadım çünkü gündüz meydanda eylem, akşam evde ders yapıyordum ama yine de buradan da sesimizi duyurmamız gerektiğine karar verdim. Bir sonraki yayında fotoğraflarla Antalya direnişini anlatacağım. İzlemeye devam ediniz!

Geçse de yolumuz bozkırlardan, 'Deniz'lere çıkar sokaklar !

Resim
bu şarkı burada olmalıydı

Bizdik Paranoyak Olan...

Resim
Önce gelmiş geçmiş en iyi hatiplerden birini yetiştirdiler. Ki, kitleleri kolayca kontrol altında tutabilsinler. Dedikleri buyruk sayıldı. Kimse itiraz etmedi. Sonra ülkenin tüm kaynaklarını kuklaları oldukları * büyük güçler *in denetimine bıraktılar. Yandaşlarını zengin ettiler her bir projeyle, her bir * kamu hizmeti *yle. Bunu hala sürdürüyorlar ve hallerinden oldukça memnunlar çünkü onlar git gide daha zenginleşirken, büyürken; fakir daha da fazla fakirleşti, küçüldü, ezildi. Bir sonraki hedefleri, henüz zehirleyemedikleri genç beyinler oldu. Bunun için de eğitim kurumlarının işleyişine, öğreteceklerine ve öğretmeyeceklerine karıştılar. Ah, haksızlık etmeyin seçme şansı da sundular gençlere. 3 sterotipten birini seçecektiniz: doktor, mühendis, hukukçu. Sonra siz bu hedefinize öyle içten inandınız ki, neyiniz var neyiniz yok buna yatırdınız. Okulun yanında dersanelere, özel derslere gittiniz. Bu sırada modern dünyanın size * sunduklarından * da ayrı kalmadınız elbette. Çağdaş y...

Açık İlandır: Free Hugs!

Resim

YGS

İTÜ Endüstriyel Tasarım istiyorum ben. Bu bölüm için de YGS puanım gayet yeterli. AMA LANET OLASICA 140 NETTEN AŞAĞISI KÖTÜDÜR ANLAYIŞI YÜZÜNDEN SEVİNEMİYORUM. BANA YETİYOR LAN. İYİ DE GEÇTİ SINAVIM O YÜZDEN. TAMAM MI. -------------edit----------- sonuçlar açıklandı da, ben bu kadarını beklemiyordum yaşasın o zaman heyoo!

Bir Sömestr Kaydı Gerek - 2012den kalma yazı, malum yokluktan taslakları düzenleyip düzenleyip yazıyorum artık.

Geçen sene bahar tadında geçen sömestrın ardından ben yine aynı beklentiyle gittim Antakya'ya. Peki ne oldu? 20 yıldır yağmayan kar yağdı. Hiç değilse onun tadını çıkarırım demeye kalmadan eriyip gitti karlar. E malum tatil de kısa. Neyse ki Ozan gelmişti. Yine öyle iyi geldi ki bana. Kendimi bulduğum yerde, kendimi bulduğum insanlarla, medeniyet kavramından ziyadesiyle uzakta bir tatil geçirmiş oldum. Malum, kar beklenmedik bir şey olduğu için yağar yağmaz elektrik direkleri fora. Bir hafta elektrik yoktu Aknehir kasabasında. Akşamları şarkı söylüyorduk. Bu sırada anneannemin sesini kaydettim. Gerçekten kaybolmaması gereken bir kültür saklı o ağıtlarda, şarkılarda, tekerlemelerde... Ve bunu saklayacak nesil olarak bi biz kaldık. Hoş, ben daha ana dilimi, Arapçayı, bile konuşmayı bilmiyorum tam anlamıyla. Ama bi yerden başlamak lazım.
Resim
Hayat felsefemi "A little less conversation, a little more action" olarak belirlediğimden beri daha az blog yazıyorum. bir de son sınıf olduğumdan beri.