İlk kez Anneler Günü

Bize ilk kez geldi Anneler Günü. Çok anlatmayacağım. Fotoğraflarla süsleyeceğim. Ama o hazırlananlar hep benim eserim.

                                                 Bu da benim humusum :)  

                                                     
                                                                  Şöylece bir şey.


                                                   Tatlımız bitter annemle vazgeçilmezimiz zaten :)


Yorumlar

  1. Coooooook begendim resimlerini, ciceklerini, hazirladiklarini. Umarim annen de begenmistir tatlim.

    Seher xxx

    YanıtlaSil
  2. Annen olabilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim guzel yorumlar icin. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yazı sende ne uyandırdı?

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir