Almak - Vermek
Bu aralar cidden güzel şeyler oluyor. Yakın zamanda
fazlasıyla sevgi dolu kısa bir yolculuğum oldu, küçük tatlı ritüeller
biriktirmiş halde ve armağanlarla döndüm oradan. 1,5 yıl önce Anadolu'nun
farklı köşelerindeki köyleri gezerek farklı müzik enstrümanlarını ve yerel
ezgileri toplayan gezgin bir kadınla tanışmıştım, şimdi yollarımız yine
kesişti. Geçen sene sonlarına doğru da harika dans eden ve her gördüğünü
(özellikle de kadınları) dansa kaldıran başka bir kadınla tanışmıştım, bugün
yine onunla yolum kesişti. Sanırım böyle "rastlantılar" yol ayrımlarında
olur, değil mi? En azından ben buna yoruyor ve yolumu iyilikten güzellikten
tarafa çevirmeye niyet ediyorum bundan sonrası için. Ve Ankara denen şu kafamı
karıştıran şehirde ilk ama ilk kez kendimi güven içinde hissediyorum. Bi şey
yapmalı'yı yeniden idrak ediyorum. Yakın zamanda yeni bir seyahate başlayacak
olmanın heyecanı ve motivasyonunu da buradan duyurayım istedim biraz. Pek çok
şey aldım, topladım şimdiye dek, daha da güzellerini vermenin vakti geldi! E
bahar da yaklaşıyor, başka türlüsü düşünülemezdi sanırım. :)
Yükselen yasemin
kokuları üzerimize olsun...Şimdilik bu kadar.
Olsun be güzel kızım. Üzerimize olsun yükselen yasemin kokuları ve güzel ne varsa.:)
YanıtlaSilaynen öyle artık güzellik bizimle olsun :)
Sil