“Ama arkadaşlar iyidir”

 Platonik arkadaşlık kavramını bu sene duydum. 

Ve bu sene öğrendim. Öğreniyorum.

Hayata bağlayan ve akşam güneşinin vurduğu yerlere başka gözle bakmayı sağlayan bir gücü var platonik arkadaşlıkların… şükür varlıklarına.

Oh.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Zor Zamanlardan Geçmenin Şaşırtıcı Yararı" - HuffPost'tan Çeviri

Ne güzeldir