Yaptığın, bilmezden gelmek. Yapman gereken, bilmemek*.
* bilmemek ... meh. Asıl unlearning'e getirmek istiyorum da lafı... Ben söylemem, sen anla. Unlearning'i nasıl Türkçeleştireceğimi ben de bilmiyorum sevgili Yarı Pişmiş Podcast. Ama " bilmemek ayıp değil, bildiğini unutmamak ayıp" diye çevirmekten hiç rahatsız olmazdım. Dil sevsem de mütercim olmadığıma memnun olduğum bir günün akşamındayız. Belli ki . Başka bir ihtimal daha var, biliyorsun. Hatırlaman ve unutman gereken şeyleri ayıklayabiliyorsun da üstelik. Hiç değilse başlamana yetecek kadar ayırt edebildiğinden eminim. Gerisi beni de aşıyor. Üstelik bundan da hiç şikayetçi değilim.