Kış güneşini severiz biz Yaz gecelerinin soğukluğunu, yıkadıkça Bedenimizi her hücremizle Avazı çıkmadığınca susar Bize ait olan. Klasikte Romantiği ararız biz Raconumuzdur çoktaki hiç'i aramak, aratmak Yaratmak! Ve biz şiir yazmak için Hep yanlış zamanları seçeriz Severiz ki olsun vakitler ,en olmadık imkanlar bir araya geldiğinde, şiir vakti. Kış güneşini severiz biz Yaz gecelerinin soğukluğunu Ve biz aslında giyinmediğimiz yerlerimizi Göstermek için giyiniriz. Ve biz, bizi anlatmayı hiç sevmeyiz, Esasında. Ama okurken bir Can Dündar mısrası, İki kelimenin esiri oluruz mısralarca! Mısralar ki, hiç değişmemecesine, kelimelerin aslında sadece bize aitken edindikleri anlamlarıyla... Biz ve bizim gibiler, Şiiri sevmeyiz ya, Tam da o yüzdendir Çarpuk çurpuk çırpıntılar Tekerleme tadında ...